WISSELAVOND
CAFE DE HARMONIE

Onder de titel ‘Pakdj d’r eur Pilske mer beej, de Wiepkes oepene eur eige kefee’ zullen ze vrijdagavond jouw gastheer en gastvrouw zijn in Café de Harmonie.
Laatste vrijdag van de maand: “wisselavonden” bij Café de Harmonie

Een nieuw jaar met een nieuw initiatief: de wisselavonden op de laatste vrijdag van de maand.
De bar wordt ‘bezet’ en gerund door een gezelschap of vereniging die regelmatig te gast zijn bij Café de Harmonie.

Op vrijdag 31 januari a is het de beurt aan v.v. de Wiepkes, al ruim 33 jaar ‘te gast’ bij Café de Harmonie.

De Wiepkes, samen met hun zonen en dochters, zullen je vanaf 20.00 uur gastvrij ontvangen. Het wordt een speelse, interactieve avond met tussen 21.00 en 22.30 uur de strijd om de ‘open Wiepkes clubkampioenschappen 2020’.

Deelname is gratis en uiteraard zijn er leuke prijsjes te winnen!

Dus zin in een avondje ongedwongen gezelligheid: kotj nao de Hermeneej……want heej esj te doon!!

Vrijdag 31 januari
vanaf 20:00

Gratis!

Cafe de Harmonie